Torsdag

idag vet jag inte riktigt vad planerna blir men är sugen på att hitta på något så får väl se om vi kommer på något. ska strax ta av myskläderna på både mig och dominic, och byta om till andra kläder:)
Dominic står nu och säger hejdå till mig och berättar att han ska åka till skolan, han är för söt♥

fick föresten mitt mobilskal igår gick väldigt snabbt trodde inte det skulle komma redan dagen efter jag hade beställt men alltid kul när det landar överraskningar i brevlådan:) riktigt nöjd med skalet faktiskt tycker det är jätte fint och passa mig perfekt i utseendet, ska ju vara lite personligt:) köpte även nytt skydd till skärmen vilket jag också är jätte nöjd med än så länge syns knapt att det sitter något och är riktigt blankt och fint:)

mitt nya skal för 149kr                mitt nya skärmskydd för 9 kr
↓                                                    ↓


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: