sovdax

nu har jag precis lagt Dominic i sängen för det är dax för hans middagsvila. får se om han somnar snabbt eller om det tar långtid idag har en kännsla av att det kan ta lite tid, han var ju inte jätte glad över att det var dax att sova men han är trött så sov ska han alla fall:)

Tänkte jag skulle sätta mig i soffan med en kopp te faktiskt blev sugen på det. och bara ta det lungt.  sitter just nu med datorn uppkopplad till tv:en  efter som min skärm på datorn inte vill funka som den ska så är det här en snabb lösning:P känns lite konstigt dock att se allt på så stor skärm.

blir nog inte så myclet gjort idag. är lite mer som en slapp dag. funderar på att baka nya muffins som ja ska ha med till mamma på fredag. ska bort hela helgen. mamma och jag ska upp till göteborg på lördag och gå på göteborgs horse show. (häst männinskor som vi är ) men vi ska nog gå på stan en stund med men blir att åka tidigt på lördagmorgon 06.00 tror ja vi skulle åka med bussen sen är vi inte hemma fråns någon gång runt 1 på natten. men kul ska det bli:)

Dominic är faktiskt väldigt tyst just nu så kanske gick det fort endå för honom att somna eller luras han tro?



Dagens te 
forest fruit tea


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: