Söndag kväll

nu har vi precis ätit en jätte god hemgjord pizza. Dominic har varit i full gång och busat på sitt rum så nu tar han det lungt framför tv innan det är läggdax. hjärtat är iväg en sväng hos en kompis så han kommer hem om en stund. så tänkte att det var ett bra tillfälle att lägga upp lite bilder från idag och igår men tyvär kan jag inte lägga in bilderna på datorn just nu:/ vill ha en egen liten bärbar dator hade varit så praktiskt. har faktiskt önskat mig en i studentpresent av mamma och peter(A) undra om man får någon? :P

annars idag så tycker jag att dagen gått väldigt fort. men ändå har man inte gjort så mycket tycker jag. snart dax att sätta sig vid tv kanske och kolla någon film är desutom sugen på choklad konstigt nog jag brukar nästan aldrig vara sugen på det för är inte ett jätte choklad fan, men tycker ju så klart det är gott ibland:)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: