Solsken

Idag lyser solen och det är riktigt härligt. varit på mobilia i dag med Linda. vi tittade runt i affärena och tog en fika. blev ett par nya jeans åt Dominic och hårfärg åt mig blir en ny hårfärg som jag inte haft innan en lite ljusare brun har haft mörkt hår så länge nu så tycker det är dax att ha lite ljusare får se om det blir snyggt:) borde ju bli snyggt efter som jag har ljushår färg naturligt. men det återstår att se får se om hjärtat kanske färgar det åt mig ikväll eller om vi tar det i morgon men är riktigt sugen på att färga det nu(A) synd jag inte kan göra det själv.

 blev en promenad från mobilia och hem idag var riktigt skönt en aning kallt men det var skönt endå. blev på bra humör och det blev dominic också efter att ha haft ett uttbrott på HM han blev jätte ledsen helt plötsligt och viste inte riktigt vad han ville. och svårt tröstad. men när kom ut sen blev han glad igen:)

nu sitter vi och myser i soffan han kollar lite tv och jag sitter vid min bärbara dator fixade skärmen nu funkar hyffsat den störar sig inte lika mycket nu. så nu kan jag se vad jag gör alla fall men efter som det är glap i skärmen så fick jag faktiskt använda lite "våld" på den för att den skulle funka^^


Dominics nya byxor:)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: