Onsdag

God morgon idag blev det en lite tidigare morgon än vad dom andra dagarna har varit. Dominic vaknade kl 8 idag så då fick man ju snällt stigga upp. såg även när jag tittade ut att det snöade för fullt och låg en hel del på marken också. men men får hoppas att det inte stannar allt för länge. dagens planer är tvättning mellan 13.00-20.00 tvättnar nog direkt efter dominic har tagit sin middags vila sen.  annars var det mening idag att camilla skulle komma på besök men på grund av snön gick inte det efter som det kan vara lurigt med bussarna i detta vädret. men vi får ta det en annan dag♥

Bakade ju muffins igår men blev inte riktigt när jag ville för upptäckte att smöret var slut så hjärtat fick köpa det med sig hem så vi bakade alla 3 sen:) jag bakade chokladmuffins, hjärtat bakade blåbärsmuffin och Dominic slikade skedarna. team work♥ hihi

nu ska jag gå och ta på mig lite kläder och fixa iordning mig. Dominic ska också få lite kläder på sig:)

Mina chokladmuffins



Kommentarer
Emelie

Ser gott ut :) du kan komma hit med några tycker ja :D

       http://svenniz.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: