Lördag

Just nu sitter jag hos mamma och kollar runt lite på datorn. dominic sover uppe i mammas och peters säng han var riktigt trött  han har lekt med sin kusin ellie en stund innan för dom var också här. mamma ligger i soffan och vilar och peter är iväg och hämtar min lillebror på tåget sen när dom kommer blir det fika:) sen ska vi åka hem igen till hjärtat.

rikigt fint väder solen lyser så man blir på riktigt bra humör:) fattas bara att det ska vara lite varmare än vad det är just nu. vill ha våren och sommaren nu tycker det har varit vinter så det räcker i år. när det är sol och härligt nute blir man lite shopping sugen. vill köpa nya vårkläder:) känns som inget i min garderob passar längre:/ behöver köpa lite nya kläder till dominic med för han har växt ut dom flesta han har. speciellt hans jeans han har nästan inga som passar längre så får bli en tur nästa månad och handla lite.

föresten ingen som har lust att komma hem till oss i morgon och hålla mig och dominic sällskap? måste vara hemma för jag har tvätt tid i morgon tyvär. och hjärtat är inte hemma så om någon har lust är det bara att komma :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: