Ingen lust..

Idag känner jag bara att jag ville ligga kvar i sängen och strunta i skolan och bara vara hemma med dominic. Dels på grund av vädret är blåsigt och riktigt kallt ute. Sen för att jag känner verkligen att det är meninglöst att vara i skolan får ingen hjälp och när jag väl får det är dagen slut och då har jag inte fått göra någonting bara för läraren inte har tid! Känns som bortkastad tid kunde lika gärna varit på praktiken och lärt mig massor istället. Men men man fick ju snällt gå upp ur sängen endå så nu sitter man på tåget till skolan och hoppas att ja får ut något av dagen idag ( men har svårt att tro det) . Snart lov alla fall då får man passa på att hitta på massa kul så att man kan få tillbaka energin men hoppas på bättre väder tycker verkligen inte om kylan! Tänkte lägga upp lite bilder från igår när jag kommer hem igen sen. :) fick en jätte fin kruka med blomma och ljus i älskar verkligen just den stilen på krukorna :) har tre stycken olika nu:) lägger upp bild på den sen:) hoppas alla får en bra dag:)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: