Hårfärg

Nu är färgningen klar eller ja klar och klar. men klart för idag allafall. är inte riktigt den färgen jag hade tänkt mig(ska bli lite ljusbrunare) och har desutom en blond fläck i underhåret på ett ställe som måste bort men det ska jag färga till på fredag så det kommer bli som jag vill:) men tar mycket på håret att färga det även om mitt hår faktiskt inte brukar ta så mycket skada men jag brukar heller inte färga det så himmla ofta heller. brukar gå nästan ett halvår i mellan. men denna gången blir det många irad men så blir det ibland. min mamma var här idag alla fall och fikade och färgade mitt hår så hon har precis åkt hem. Dominic vaknar nog snart också från sin middags vila:)

kommer lite bilder här på Färgningen.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: