Hair colour remover

Tänkte jag skulle lägga upp en bild på det jag köpte itll håret idag
Hair colour remover för er som kanske inte viste att det fanns.
Åhlens har precis börjat sälja det, kostar 169kr finns både för mörka och ljusa färger. den ska ta bort permantent hårfärg
( även om man har flera lager färg) om man nu inte är nöjd med färgen man har eller misslyckats med en färgning. även bra att ha om man vill färga en ny färg men vill ha en bra grund att färga på utan att det ska bli fläckigt.

jag har själv aldrig gjort detta hemma förut. men tänkte jag skulle testa. har gjort det hos frisören fast med ett annat märke. men är ju super smidigt om den nu funkar:) tänkte ta före och efterbilde och visa er sen.  kommer nog upp ikväll. :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: