Gårdagen

han inte skriva så mycket om gårdagen, pågrund av att min dator inte ville som jag ville.
går kom ju min syster hit och Ellie det var mysigt. blev lite fick och lite snack. hon hjälpte även mig att passa dominic medans jag sprang ner till tvättstugan och la i tvättar. vi var även ute en sväng när vi skulle gå till affären det tyckte dominic var jätte kul med snö han skulle kasta snöbollar hela vägen (så stog en stund att gå till affären) sen när vi kom till affären så finns det en sån häst man kan åka på och dominic älskar ju hästar så han fick sitta på den en stund medans vi väntade på min syster och ellie. men lovade dominic att han skulle få åka på den när vi gick hem för då hade jag en lös fema. men tyvär tog den feman när han skulle åka så blev inget. (vilket känndes hemskt tråkigt , efter som jag hade lovat att han skulle få åka den. så han blev ju lite ledsen och det känndes i mammahjärtat)  blev även en storhandling på willys igår. så gjorde ändå en hel del. :)





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: