Fredag

Nu har jag kommti hem från praktiken. dagen började bra med glada miner och roliga skämt:) dagen slutade i en röra med massa bilar  och även en väldigt trött andre men det var även ett film team som skulle filma in något reklam eller nåt dom skulle låna verkstaden alla fall på eftermiddagen o massa folk blev det plötsligt. jag fick sluta en timme tidigare så nu sitter jag här och Dominic sitter och leker i badet:) hjärtat lagar mat i köket och jag får inte komma ut ioch kolla undra vad det blir för gott?:) blir kladdkaka till efterrätt alla fall för den har jag fixat:) sen blir det nog mysn i soffan med familjen köpte lite godis även en liten påse åt dominic så han blir nog glad ikväll:)

imorgon blir det ystad med lilla familjen blir shoping^^ sedan fika på mitt favorit cafe snuggels är ni ystad någon gång så måste ni fika där:)

Här siter dominic just nu i badet:) tog bilderna precis=)♥♥


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: