Effektiv fredag

Denna förmiddagen har jag hunnit med mycket. disken är diskad,räkningarna är betalda, muffinsarna är bakade. Dominic och jag har även hunnit varit inne i stan en sväng på Åhlens och köpt Hair colour remover.

Hon i kassan var jätte trvligt. frågade om hon trodde jag behövde en eller två paket av den och hon var inte riktigt säker men trodde att jag behövde två (vilket jag också gissade på) eftersom jag har så långt hår. men så sa hon att hon kunde plombera en av paketen. så märkte jag att det räkte med ett paket, så kunde jag lämna tillbaka den andra och få pengarna tillbaka. vilket gör att jag slipper kasta bort pengar, jag kanske aldrig behövt lägga ut:) Alltid kul när man möts av trevligt personla.

nu sover dominic sin middagsvila så även jag tänkte ta det lungt en stund.
 innan jag ska packa mina saker som ja ska ha med i helgen (som tur är behövs inte så mycket)

nu blir det lite te och en nybakt muffins.




Bilder tagna av mig


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: