Dagens

Har precis pratat med min syster. och hon och Ellie ska komma hit en stund idag istället:) så blir lite fika mys med dom idag. och Dominic blir nog också glad att dom kommer han gillar ju Ellie:) förutom när jag håller henne för länge då blir han lite småavis mitt lilla charmtroll ♥ blir att snart ge sig ut i snön och traska till affären för att köpa lite te.vi har inte den te sorten hemma som jag är sugen på:) går väl när syrran och Ellie nästan är här så går vi och möter dom på vägen. blir ingen vagn till affären idag så jobbigt att köra när det är snö ute. Dominic blir nog glad att det är snö ute för han älskar att kaska snöbollar. men han gillar inte när det snöar han i ansiktet. Får ta med kamran ut och passa på att fota när han är ute i snön. :)

Dagens Outfit



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: