Blåsigt

Idag är det riktigt tråkigt väder med blåst och kallt. Solen tittar fram lite då och då. Jag sitter just nu på tåget till Ystad. Lämnat dominic hos min mormor för dagis är stängt (planerings dag) efter som dom har stängt är det ingen skola för mig idag men hade en körlektion idag så ska bara snabbt in till Ystad och köra sen åka och hämta dominic igen:) är ju alla hjärtans dag idag så idag blir det mycket mys får skriva i morgon om hur kvällen blev:) hur ska ni fira alla hjärtans dag? :). Föresten Har sett att jag fått en hel del nya läsare ni får jätte gärna berätta lite vem ni är om ni vill. Kul att veta vad det är för några som läser bloggen:)

Kommentarer
Hanna

Jag läser fortfarande!

       http://uncertain.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: