Blåååååser booooort...!

Det blåser ju inte lite ute. Haft svårt att sova på grund av blåsten. Sen när jag skulle till dagis så känndes det verkligen som man skulle blåsa bort också. Dominic gillade inte blåsten heller för blåsten blåste upp hans filt hela tiden så han blev lite sur när det blåste. När vi kom till dagis så stod två fröknar ute och försökte låsa upp grinden låset hade fastnat vilket inte är ovanligt:p men det gjorde att det blev lite tajt med tid för mig att gå till persborg så fick hoppa över det tåget och åkte in till centralen och tog tåget som gick efter istället:p Unade mig en liten vanila latte från espresso house som jag dricker just nu mumsigt:) ska kolla lite i mina körskol böcker nu har min tredje körning idag :) Hoppas ni får en bra dag i blåsten:)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: