Min skit unge

Nu har vi ätit tacos, och dominic badar sitt fredags skum bad.
så snart blir det mys i soffan med film. Dominic ska även få en choklad tomte
som han så gärna velat ha varje gång vi är i affären. sen blir det även lite lussebullar Mums mums

Blev shopping sugen innan när jag läste en annan väns blogg. vill ha nya kläder, lite mer i stil av det jag hade på outfiten jag la ut innan.  villa ha mer fina blusar och jeans! kanske tomten kommer med något?;) 

Här kommer lite bilder från det skumande badet.


Min skitunge:)


med råga på allt från att jag precis haft maginfluensa som börjar gå över så 
har jag fått en hemsk mensvärk!.. 
men nä nu är det slut klagat
nu ska jag gå och ha en mysig fredag hoppas ni har en bra fredag också!


 

 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: