Mätta och belåtna

Nu har jag gjort kycklingsoppa som hela familjen har ätit upp nu.
väldigt god blev den idag

Nu har jag gjort så mycket här hemma både plockat undan och sorterat olika saker,
och bakat 4 sorters kakor. så tycker jag förtjänar att bara ta det lugnt nu i soffan resten av kvällen:)
men har en lite kännsa av att det inte kommer bli så.
har en lite Dominic som är mammig och sprallig.
och två andra pojkar här hemma som tar upp soffan.. :P

ska alla fall gå och måla mina naglar så dom är fina och frächa inför helgen:)

 

 

 


Kommentarer
Hanna Ebba & Samuel

Är så dålig på att kommentera, men jag läser fortfarande! Så stora barnen blivit, tänker mer på det när jag ser hur stor dominic är! Gott nytt år önskar vi er!

       http://uncertain.blogg.se/
Hanna Ebba & Samuel

Är så dålig på att kommentera, men jag läser fortfarande! Så stora barnen blivit, tänker mer på det när jag ser hur stor dominic är! Gott nytt år önskar vi er!

       http://uncertain.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: