Julafton

24 December

började dagen med lite sovmorgon.
Hämtade Dominic hos J & R där han hade sovit.
åkte direkt hem till min mamma där vi skulle fira julafton.
blev massor med mat och gottigheter. Mums Mums
sendan kom tomten;) Dominic blev jätte glad och hjälpte tomten med ALLA paketen som
skulle delas ut. kan säga att det var inte en liten hög med julklappar.
Dominic gav även sina nappar så snällt till Tomten som han pakat in.

var många barn här hemma som blev glada över sina presenter.:)

Dominics presenter tänker jag inte räkna upp här då det säkert är mellan 25-30 saker han fick;)

jag fick alla fall inte så många men glad är jag för det.
fick en plattång som har en speciel lockfunktion har övat på mamma och syrran hihi
fick även en värmefilt jätte mysigt.
Te, choklad, örehängen,Linne,
jag och adam fick även en hushållsassistent Yey
presentkort på ikea.
m.m :)

kvällen avslutades med trötta barn.
ostbrick och vin:)



Det enda som inte var lyckat det var att jag hade köpt en CD skiva till hjärtat men när han öppnar den
har dom i butiken glömt lägga i själva CD:n i fodralet... så jag vet en butik som kommer
få skit på måndag;)

Kommer bilder sen sitter min brors dator så ni får vänta lite
innan ni får se dagen i bilder:)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: