Dagens inköp

Efter att vi ätit frukost tillsammans idag
så åkte jag och Dominic till Mobilia medans hjärtat åkte till gymet.
blev två par byxor inköpta åt Dominic för en del av hans julklapps pengar då byxor verkligen behövs.
sen köpte jag med mig två stycken lös te hållare inte en anning om vad det kallas för tillfället;)
men behövde såna nu när jag fick lösvikts te av mamma i julklapp.
så får ta en kopp te sen och se om det är gott:)

har precis tagit ut en kladdkaka ut ungnen. jag tänkte vi skulle ta med oss den
till hjärtat föräldrar när vi ska ditt en sväng i eftermiddag.
fick använda min underbara julklapp min hushållsassistent:)

Dagens inköp
Köpta från Indiskan



Byxorna köpta från HM





 

 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: