111220

Ja då var de den 20 December. bara fyra dagar kvar till julafton
Har en liten pojk här hemma som längtar för fullt och som desutom ska fira jul tre dagar i rad;)

Denna Tisdagen har det bara varit dator problem på jobb om och om igen.
men sålde en del en då så de blir klir i kassan:P men tråkigt när det ska störa sig hela tiden.

nu när vi kommit hem från jobb och dagis så har jag och  
Dominic precis ätit middag. och vi väntar på att hjärtat ska komma hem.
han kommer hem lite senare idag. så vi två får mya själva en stund i väntan på honom.

Dominic har börjar bli väldigt duktig på att leka själv på sitt rum. tidigare ville
han inte alls vara där inne och leka om inte vi var med.
men nu kan han leka 2-3 timmar helt själv och man hör hur han sitter och pratar
med sig själv så Gulligt.
och så mer han blir självständning så mer hinner man med här hemma med sakerna som måste fixas.


nu ska jag strax ringa till mamma och bestäma lite inför i morgon då vi ska åka alla 3
för att baka med henne. :) bättre sent en aldrig


Mina nya skor som ska hålla mina fötter varma i kylan! :)
Väldigt bekväma måste jag säga.


 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: