Thursday luxury

Idag på morgonen blev det att uttnytja det fina köket till max. så blev en lyx torsdag med pankakor till frukost.
sen har dagen bara flytit på skulle haft mamma,peter och cornelia här i dag på fika i eftermiddag men blev ändrade planer. blev annars en stressig dag då vi skulle göra ärende och alla är fortfarande inte gjorda.

men fick ett samtal idagfrån ett jobb jag sökte igår. och dom ville ja ska skulle komma på interljuv idag halv 3. och det gick jätte bra börjar på måndag kl 11. är ett telefonjobb kanske inte bästa lönen men det är mitt första jobb så man kan inte få allt. och är mer än vad man skulle få av arbetsförmedlingen. så jag är jätte glad. börjar äntligen komma någon vart. fick dock ställa in visiten upp till min pappa nästa vecka i jönköping. men får bli över en helg istället. så det löser sig det med.:)

 

 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: