Spoiled at work

Då  var andra dagen på jobbet avklarat och även denna dagen har gått kanon bra. sålde till och med mer idag än igår vilket gör att jag har två dagar med hög timlöm vilket är väldigt välkommet. längtar så tills jag får min lön. får hoppas att jag säljer lika mycket resten av veckan.
Något man blir bortskämd med är med kaffe då vi har gratis kaffe. upptäkte även idag att det fanns riktigt många olika kaffe smaker, och nästan alla är goda desutom. så lite bortskämd blir man allt hihi.

snart dax för middagen snart och kyckling står på menyn idag. sedan ska jag och hjärtat ta det lugnt i soffan. märks att man inte är van vid att jobba man blir lite trött men det vänjer man sig vid lite mer senara.

LOVE MY LIFE RIGHT NOW, IS FINALLY IN THE RIGHT DIRECTION ♥

 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: