Snart bli man äldre;)

Eftersom jag snart fyller år så tänka jag passa på att säga lite saker jag ösnkar mig eftersom folk börjat fråga om det. och tänke passa på att skriva ner det medans jag kommer ihåg det. konstigt nog tycker jag det är svårare för varje år att komma på något även om man ofta säger "det vill ja ha" men ändå får man häjrnsläpp när någon frågar:P sen kostar väl sakerna lite mer nu, dom man verkligen vill ha och svårt att önska sig det av folk.

Presentkort till kläder/skor som tex nelly.com,Hm, MQ, Gina Tricot
Systemkamra;)
ta hand om dig själv produkter som tex, ansiksmask,bodylotion
eller något annat smått och gott man kan använda till hemma spa :)
önskar mig även
Pyssel saker som man kan tex göra egna smycken och liknaden.

ja det är väl vad jag kan komma på nu fyller nog i listan allt eftersom jag kommer på saker så håll utskik ;)
annars har ni nog bra fantasi själva om vad ni kan köpa:)



Kommentarer
Camilla

Härliga saker! Snart är det din dag <3

       http://camillale.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: