"Lugnet här i familjen"

Har precis avnjutit en god middag som bestod av grillad flintastek och egen gjorda klyftpotatisar, med en god sallad till. var lugnt alldeles nys när dominic satt i badkaret och bada. men nu hör man bara en ledsen dominic då menar jag inte små gråtande utan galskrikande av panik. eftersom han ska duscha vilket han avskyr. men vet att han blir lugn så fort han har duschat klart och då brukar han vara stolt över att han har duschat.

Ikväll blir det bara en mys lördag. får bli lite godis och en film som vi hyrt:)
har lite små huvudvärk som jag hoppas går över snart.

hihi nu kommer min lilla trollunge och berättar stolt att han har duschat och ska ha glass för han har gjort numer 2 på pottan. han är inte alltid så glad i att använda pottan så han får belöningar ibland så vi ska bli av med blöjan.

nu ska jag mysa med älsklingarna. hoppas ni också får en mysig lördag♥


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: