Lördag

Nu har vi landat här hemma dominic och jag har precis ätit pizza. och hjärtat är iväg på något i hörby med sina polare så blir hemma mys för Dominic och mig ikväll. sen när han har lagt sig så ska jag ha lite egen tid:)

Har även varit i vellinge i dag på brandkårens dag. så Dominic fick åka brandbil två gånger vilket han tyckte var jätte kul:) sen blev det hem till mamma, Cornelia  och sandra som har kommit hem från sjukhuset nu. även Mormor, Emelie,Ellie och Melwin var där så blev mycket mys med bebisar.
 Dominic fick sin födelsedags present av mamma och peter idag och det var en superhjälte dräkt den tyckte Dominic var jätte fin ska ta en bild sen.


Nu ska jag mysa med min Gullunge ♥


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: