It makes me so happy

Måste bara säga att det känns skönt när man känner sig uppskattad på jobbet.
som idag tex när vi skulle ha tävling om morgon dagens lunch. vi blev indelade lag och det laget som säljer mest vinner morgon dagens lunch. och när vi blev indelade i lag så fick jag höra direkt från mina lagkamrater. " åh är du med i vårat lag det är kanon, du är ju så duktig" och även att man får höra från både chef & kollegor att man gör ett bra jobb. man känner sig så uppskattad och gör det så roligt att jobba, känns så härligt. 

vet inte än vilket lag som van tävlingen men vi tror det blir vårat lag då vi sålde jätte mycket. :)

Hjärtat och Dominic var gulliga och hämtade mig från jobbet idag och vi åkte till Chilli och kollade på inredning. hittade mycket fint gjorde ett collage på lite av sakerna jag hade kunnat tänka mig i våran lägenhet:)

Byrån som är i collaget fanns i en likadan fast en rad mindre fack så man kunde ha den som sitt bänk i hallen tex. och den skulle jag vilja ha. men fanns inte som bild på hemsidan så tog den vanliga byrån istället dom ser precis likadana ut bara att bänken är lägre.
den längst upp till höger är en bricka tyckte den var jätte fin.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: