Här spar vi inte på någon energi

Kände redan i morse att jag hade energi till att städa lägenheten. men när jag satt på jobb och började få både huvudvärk och ont i halsen så blev jag tveksam och tänkte att jag bara skulle ta det lugnt istället. men när jag väl hämtat Dominic på dagis så har jag inte gjort annat än att städa hemma endå;) så nu skiner lägenheten igen. väntar bara på att diskmaskinen ska bli klar.

så nu kan jag njuta av att sitta i soffan resten av kvällen och bara ta det lugnt utan att känna att jag har annat bättre att göra:) snart dax för Dominic att sova han sitter och tittar på sin nya film han fick när han fyllde år. kan säga att han är verkligen inne i tv:P


Kommentarer
Emelie

Vilken film blev de ? :)

       http://svenniz.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: