Festival/Egentid

Idag åkte vi inte en svän till malmö festivalen och tittade runt lite var kanske inte så mycket att se men kul att hitta på något med lilla familjen. vi åt även god mat där inne.

och just nu sitter jag och Dominic hemma själva och har mamma och son tid tillsammans. Hjärtat har stuckit in till festivalen igen för var några band han skulle kolla på med kompisarna.
Sen när Dominic har lagt sig ikväll ska jag ha egen tid själv kan behövas det ibland. fast har lite små fix jag ska förbereda in för kalaset först. desutom måste jag bestämma mig för vad ja ska ha för kläder på mig. varför är alltid det så svårt, känns som inga kläder duger?!



Tycker ni om vit vin kan jag starkt rekomendera detta vinet. det är riktigt gott.
är även ett av mina favorit vin så det borde ni testa ♥
 

 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: