Ensam hemma

Ja då var man ensam hemma. hjärtat har stuckit till gymet en stund och J & R var precis och hämtade Dominic så bara jag här hemma nu. idag kommer familjen vara lite utsprid. Dominic ska spendera natten hos J & R. hjärtat ska på kalas hos sin syster son Erik.  och jag ska fira min syster i mossby kaffe stuga:)
men kommer nog bli en kanon dag även om vi är på skilda håll kan behövas det med ibland.

Tänk att idag är det min sista "semester dag" för imorgon är det min första dag på jobbet och måste erkänna att jag är lite nervös (A)
Men längtar till jag får den första lönen och kan känna att man verkligen tjänat ihop dem pengarna själv.


Vill ha ♥
249kr
Nelly.com



Kommentarer
Camilla

Mys!

amanda!

vart jobbar du? ;p




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: