Completely the wrong time

Nu har vi kommit hem. älsklingen överskade mig efter jobbet med att ha fixat barnvakt och sedan bjöd han mig på resturang jätte mysigt♥ sen handlade vi lite saker till Dominics kalas.

men nu när vi kom hem så tyckte jag att Dominic var lite varm så tog tempen bara för att kolla men trodde aldrig han skulle ha 38,8 grades feber:/ stackaren! sen strax efter det  läste jag en saga och då spyde lilla trolllungen han har fått alvedon och får hoppas det är övergående.

är meningen att vi ska till min pappa i jönköping i morgon efter jag jobbat klart. och vara där över helgen som en mini semester. men får se hur Dominic mår i morgon för mår han dåligt kan vi inte åka upp bara synd om honom då.


Barnkläder jag hade velat ha till Dominic :)


Kommentarer
Rebecka

Oooh älska kläderna!!!! :) super fina o sjukt bra smak på kläder också ;)

       http://baxxi.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: