Back to work

Var segt att stiga upp idag, känndes som jag var bakfull fast jag inte druckit en droppe. men som tur var släppte det efter lunch då piggnade jag till igen. men haft en himmla mass telefon svarare idag, måste medge att såna som säger " hej det är ....." och sen pausar och man själv hinner säga "hej mitt namn är jennii och jag ri..." sen mitt i meningen hör man  " ... kan tyvär inte ta imot ditt samtal just nu" och då upptäcker man att det är en telefonsvarare riktigt drygt måste jag säga:P har för det mesta bara varit såna idag.

men fick mycket posetiv respons av en av cheferna vilket alltid är kul att höra. dom tyckte att de inte fanns så mycket man kunde ändra på hur jag pratar med kunderna utan att det redan låter kanon. och man mår alltid bättre att få höra sånt:) då jobbar man änu bättre sen.




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: