Trelleborg/Malmö

Gårdagens hos Dominics farmor och Farfar var trevlig Dominic lekte och hade kul:) när vi åkte bussen till dom så fick dominic ett trots utbrott som varade hela bussresan såna stunder man bara känner hur folk tittar på en vill man ska få tyst på ungen. men man får vara bestämd i såna lägen och visa att han inte alltid kan få som han vill. specielt inte när han själv inte vet vad han vill. på hemresan sen så var dominic så trött efter som han inte sovit middag så då somnade han med en gång och sov hela vägen hem.



Dominic blev lite bortskämd som vanligt
och fick lite saker med sig hem från Farmor & Farfar. 


Kvällen

När jag kom hem sen var det bara för mig att göra mig iordning och ta bussen in till stan. hjärtat var hemma med dominic och hade mys kväll♥ medans jag var på Jensens böffhus med linda och hade en trevlig kväll med god mat. även vi kanske fick rätterna lite väl tätt ibland han inte äta upp förätten fråns vi fick huvudrätten vid bordet.  men bortsätt från det var det en jätte bra dag :)

 


Jätte god efterrätt, men även om chokladkakan var liten
var den väldigt mäktig med choklad så man orkade tyvär bara halva.
sen fick man mjukglass till den.


Kommentarer
Camilla

Var ju fina vår saker han fick :D Längtar till vår grillkväll i sommar! <3

       http://camillale.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: