Invigning

hjärtat var magsjuk när vi kom hem så har fått ta hand om honom när vi kom hem.

men sen den så kallade invigningen av dominics säng vet ja inte om ja kan kalla så lyckad.. han var glad över sängen men helt plötsligt hörde man ett skrik precis efter ja trodde han hade somnat. sprang in fort, för trodde han hade trillat ur den eller något. men han hade kräk.. min stakars lilla plutt har nu också blivit magsjuk (första gången han har kräksjukan) så har bäddat rent sängen, och dominic har somnat igen  och även hjärtat har lagt sig för natten. så får hoppas natten blir lugn från båda hållen.

så nu sitter jag här i soffan själv och bara väntar på att någon ska kräkas. ja får vara hemma i morgon känns som det kommer bli hela veckan eftersom det tar lång tid innan dominic får gå till dagis efter kräksjuka.

hoppas ni läsare mår bra alla fall själv hoppas jag att ja slipper magsjukan nu när ja har två i huset.


Från gårdagen grillning
(blev inte fläskfile bara ja som tydligen hade fått för mig det
 utan det var kottlet vi skulle äta men gott var det endå.)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: