Huvudvärk

Idag har jag fortfarande huvudvärk. Tagit Alvedon men det vill inte riktigt hjälpa:/ försökt vila så mycket som möjligt. Just nu väntar jag på att Hjärtat och dominic ska komma hem( dom steg precis in genom dörren nu) så vi kan börja med maten ska äta tacos idag:) men innan maten ska dominic ta sitt fredags skum bad som han alltid gör på fredagar:) sen är det ju först april idag och jag blev så klart lurad av hjärtat han ringde på morgonen och sa att dagis ringt och sagt att dominic blivit magsjuk och jag tänkte ju så klart typiskt att han med ska bli sjuk nu. Precis när jag säger okej då får jag väl hämta honom strax.. Så säger hjärtat april april.. Jätte kul när man precis är yrvaken med huvudvärk:p har ni blivit lurade idag? Eller ni kanske har lurat någon? Berätta gärna:)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: