Härligt

God kväll:)

idag har det varit jätte härligt väder ute. blev en tripp till skurup för att hälsa på unga föräldrar dom hade lite påsklunch var jätte trevligt. var kul att komma dit igen, men man inser hur mycket man saknar att vara där. då det finns så många andra med barn så man har mycket  gemensamt.

efter ungaföräldrar gick jag och min syster (hon går på ungaföräldrar just nu,) följe hem till henne för en liten fika innan jag och dominic skulle hem. han somnade en stund sen i vagnen när vi tog tåget hem han var riktigt trött. men inte så konstigt han har nog slagit rekord idag med att säga mamma flest gånger när vi var på unga föräldrar sa han mamma hela tiden "mamma kom hit" mamma sitt" och "mamma titta" "mamma mamma mamma" bara för han var blyg för allt folk så ville han ha mig 10 cm i från sig hela tiden:P min sötnos.

nu sitter vi uttmattade både två i soffan och tar det lugnt och väntar på att hjärtat ska komma hem. sen blir det mat vet inte riktigt vad än bara men det skulle vi ta när han kom hem.

Hoppas ni också har njutit av solen idag:D


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: