Spelkväll

igår vid halv sju tiden kom min syster,charlie & ellie hit för vi skulleha spel kväll. vi brukar ha kul när vi har spel kväll.. men inte riktigt så här kul.. man kunde undra vad som fanns i våran vanliga läsk? flumiga var vi och skrattade gjorde vi^^.. och helt plötsligt mitt i spelet fick adam och charlie för sig att dom skulle tävla om fem som kunde ta in flest snacks mins ej vad dom heter några ringar av något slag :p men ala fall dom hade 30 var.. både fick så klart in alla och roliga såg dom ut.. kommer bild längst ner på dom^^
vi satt och spelade till halv 11. och jag van så klart med över 4 miljoner överlägeset även dena gången.

sen när dom gått hem blev det direkt i sängen var väldigt trött. idag känner jag av att jag har ont i halsen. hoppas inte det är en förkyldning på gång!?

idag är det hemma dag som gäller vad jag vet.. tvättar just nu. hjärtat är på gymet och dominic sitter på sitt rum och är ledsen för att jag bad honom leka där en stund efter som han är i tråts åldern måste han ju gråta om allt.

lite senare kommer nog dominics farmor och farfar hit, dom hade köpt någon present till dominic:) Gulligt!

nu ska ja ta hand om tråtsungen :P


Dominic i fredags efter duschen :D

Smile!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: