Måndag

Dagens schema
07:45 uppstigning
08:00 dominic vaknar
och jag gör mig iorning och dominic fick se lite disney chanel så länge.
08:20 fick dominic frukost
08:40 gick vi till dagis
från 09:00 -10:30 var vi på dagis lämnade honom en halvtimme där idag han bryde sig inte så mkt att ja gick när ja kom tillbaka skulle han bara påpeka att ja var hans mamma till alla:P
sen kl 11:00 kom adams föräldrar och hämtade dominic efter som ja skulle en stund in till skolan
12:30 hade ja svenska och slutade 13.30 och typiskt nog var ju sista lektionen inställd så var bara att åka hem efter en timme igen. så nu sitter ja och väntar på att marine och agne ska ringa när dom kommer med dominic sen kommer inte hjärtat hem fråns senare idag.

i morgon är det inskolning igen men då är jag ledig från skolan för då är inte ingen ide att åka in. och även ledig på onsdag när jag fyller år så det är perfekt :)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: