Måndag

dena dagen började ju jätte bra var pigg i morse. lämnade dominic på dagis sedan åkte ja in till skolan och där inne gick dagen jätte fort och helt plötsligt var det dax att åka hem:P så ringde dagis och sa att dominic var ledsen och hade ont i magen efter som han är kass i magen. så jag ringde vårdcentralen för 5 gången och den här gången sa dom att dom tycjkte ja skulle åka till barnakuten och så klart gjorde vi det... men när vi väl hade väntat en timme så förklarade ja för sjuksköterskan vad problemet för och hon tyckte inte det var ett akut fall och hon sa vi fick åka hem och ringa vårdcentralen och beställa tid! hon på akuten tyckte att dominic var för pigg?! men måste man vara halvt döende för att få vård ja menar detta är 4 veckan han  är dåligt i magen. och till o med dagis klagar och dom på vårcentraeln gav mig bara en lapp sist om att ja skulle ge han mer fett.. men är det så svårt att ta prover och kolla vad det är dom säger ju själva att det inte är bra att han gått så länge men endå gör dom inget! tycker det är så synd att det ska vara så tycker ju synd om min plutt och vill ju han ska bli bra men ingen hjälper ju oss!

är på så dåligt humör nu efter som dom kronglar så mkt:/ hjärtat kommer snart hem så får se han kan få mig på bättre humör.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: