Torsdag

Nu har jag precis ätit och lillen ligger i sängen och ska sova. idag har varit en händelserik dag. har haft estitiskverksamhet hela dagen går framåt har det i morgon med blir nog klar då:) tror min takkrona blir super fin:) (förhoppninsvis). sen fick ja ett trevligt samtal idag från en på Larsson & Lange hon skulle höra av sig igen i morgon så får vi se hur det blir nästa vecka riktigt kul att någon ringer mig för en gång skulle och inte jag(A) blir nog kanon berättar mer sen vad det handlade om :) blir att plugga lite till ikväll har prov igen i morgon. sen blir det att mysa med Hjärtat vi har 11 månader idag<3 fick jätte fina orkider i en fin kruka har tyvär ingen blid för glömer ladda kamran hela tiden. :/ men kommer snart upp lite bilder.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: