Tjoho

Nu var det ett tag sen ja skrev ber om ursäkt för det haft fullrulle och varit helt slut när man väl varit hemma så har inte riktigt orkat skriva. i lördags var jag i ullared och köpte vinterkläder åt dominic och även en jacka och lite annat till mig tänkte ja skulle ta lite bilder på det och lägga ut:) köpte en hel del nu utöver ullared med mycket nöjd över alla mina köp:)
igår var vi och firade hjärtats syster som fyllde år så blev massa goda kakor:) blev lite sent bara dominic somnade vid 10 så han var ganska trött idag. men så blir det ibland.
fick veta idag att ja hade godkänt på mina två senaste prov i religon om kristendomen fick ja G-VG ligger på gränsen till vg. sen i fordonsämnet chassikomponeter hade jag G  så var skönt:)
hade nationela prov i svenska i dag den muntliga biten där vi skulle ha redovisning inför klaseb det gick kanon min lärare tyckte det var ett MVG presentation och det blir man ju bara super glad av:) efter som ja satsar på höga betyg i specielt svenska och samhälle:) (vet att det inte märks på svenska här men det bara blir så)

just nu är henrik här och hjälper adam i köket med några hyllor och även få in den "nya gammal" spisen nyare än den vi har men inte ny utan en gammal som inte är använd bara ska bli skönt med ordentlig spis:)
för er som kanske inte vet så har vi just nu en spis från 1964 som ungnen är likavarm på utsidan som på insidan. och man kan inte se in i ungnen finns inget fönster i mellan. därför är det skönt o få en normal spis:)

nu blev detta inlägget väldigt blandat men blir så när man inte skrivit på länge ska bättra mig med uppdateringarna:)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: