Shoppning

Efter skolan igår åkte jag in till malmö och möte upp Linda på stan. vi tog en shoppning runda :) och vi hade massor att snacka om undertiden:) jag köpte ett par jeans på gina trecot och ett par jätte mysiga benvärmare på Lindex perfekt nu när det är så kallt ute på morgonen eller när man vill ha något mysigt när man gå hemma:) köpte även två till nagellack fast mycket ljusare färger dena gången man får ju ha lite att variera med. köpte nya öronhängen också efter som en hel del av mina har försvunit:/ när vi gick inne istan och det började bli mörkt blev man julshoppning sugen att kunna handla alla julklappar när det är lite mörkt ute medans alla belysning lyser. men det är inte långt kvar nu. när vi var klara med shoppningen tog vi en fika på expresso house mysigt var det:) jag skulle ha kaffe helt vanligt kaffe men dom hade tydligen två olika sorter den ja valde var med "mjölkchoklad och caramel" kan ju inte påstå att det smakade något åt det hållet utan bara smakade mörkt kaffe:P linda därimot testa kaffelatte vanilj och ja provsmakade från henne och direkt när ja kände smaken ångrade jag att jag hade köpt en vanlig kaffe:P den var verkligen super god:) min nya favorit nu faktiskt:)
åkte hem sen runt 7 tiden linda och ja hade fortfarande massor att snacka om men tyvär var vi tvungna att åka hem. vi får prata vidare en annan dag:)

var faktiskt skönt att bara kunna ta en shopping tur och fika med en kompis sådär helt själv. så man fick lite egen tid när hjärtat var hemma med dominic. kan behövas ibland att man bara tar något så enkelt som en fika med någon själv och helt plötsligt är man på så mycket bättre humör nästa dag för man fått ny energi:) tyvär dog ju energi direkt i morse när ja såg att det regnade och tåger var 50 minuter sent till skolan. men ja är väl bara till o vänja sig nu när det är höst och vinern snart kommer.

nu blev det ett rätt så långt inlägg hoppas ni orkar läsa:P

kommer lite bilder på jeansen och benvärmarna ja köpte:)




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: