nytt:)

Nu är min design ny på bloggen igen. camilla som gjort den åt mig stort tack gumman:) <3
riktigt höstig och fin för det är ju verkligen höst nu. tycker det är fint på hösten men gillar verkligen inte kylan efter som ja är en sommar person och älskar värme. eftersom ja fryser så lätt(A) det är inte bara bloggen som ser ny ut snart kommer även jag att antagligen se anorlunda ut ska troligen vara hårmodell för  Elidsbeth streijffert nya höst collektion från london :) och då har ja inte en anning om hur min frisysr kommer att bli. men ska bli spännande :)är modevisning vi ska gå och visa upp håret och kläder:) och det är den 26 oktober :)

idag i skolan har vi planerat in för våran estitiskaverksamhet var lite sådär deppig över det först för kunde inte alls komma på något man kunde göra i metallslöjd. men sen kom ja på något och nu är jag riktigt taggad ska bli jätte kul ska göra en vit takkrona med levande ljus i:) tror det komemr bli riktigt snygg med hur ja har tänkt med desingen :) ska göra den vecka 43 :) ons-fre så är tre dagar vi har på oss:)


har fått insperation av den här till min takkrona :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: