negativenergi

vad är det med folk som gör att dem är så negativa? jag menar okej att säga vad man tycker och sin åsikt men annan sak att "klaga" eller tro man vet allt. hade jag varit lika negativ som den som komentarde att ja inte hade utseende till att vara modell och att ja borde sluta. hade jag haft den negativa inställningen att ja inte är snygg nog hade jag aldrig kommit hälften så långt som jag har gjort. genom att tro på vad jag verkligen vill. så har det tagit mig så långt att jag har ett kontrakt med en agentur och gått modevisning och snart ska jag antagligen göra ett modell jobb till. om jag nu inte var tillräkligt snygg eller bra på det jag gör så hade ja väl inte ens kommit så långt. jag är glad för att ja inte har den negativa åsikten som en av mina läsare tyvär har. jag fortsätter kämpa och tro på de jag vill. och är redan på god väg att lyckas. :)

Ps att ja inte stavar korrekt i dena bloggen har ingen med att göra om jag är kass på stavning eller bäst men när ja skriver min inlägg är ja så inne i själva inhållet att staving inte är det första ja tänker på så gillar man inte min dåliga stavning så är det inget tvång att läsa det. jag skriver för det är kul och för jag vill dela med mig av min vardag inte för att skriva en blogg som är stavkorrekt.



Kommentarer
Sandra

Finns ingenting värre än bittra människor!

       http://motherhood.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: