Godmorgon

nu är kl 08:42 och jag är precis uppstigen fick sovmorgon för en gång skulle när ja skulle ha det. dominic är hos hjärtats syster och busar där efter som han har lite ögoninflamation kvar. men det känns verkligen ovant att gå upp utan att behöva tänka på att det är två som ska bli klara innn man ska iväg jag menar i vanliga fall hade ja aldrig kunnat skriva ett så här tidigt blogg inlägg:P men saknar lillplutten<3 ska strax sminka mig och göra mig i ordning för skolan ska plugga religon på tåget så blir det prov på morgonen önska mig lycka till^^
och sen hoppas jag att mina nycklar ligger i skolan! annars får jag ringa till polisen och anmäla att ja tappat dom och har ingen lust till det(A)
inte säkert ja hinner skriva något mer idag vi får se ska nämligen in till malmö direkt efter skolan och fika och shoppa med Linda så kanske blir en uppdatering om det i morgon istället vi får se:)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: