Torsdag

Hejsan alla läsare:)
har varit dålig på att skriva blir så tyvär när man har skolan och är trött när man kommer hem men nu skriver ja alla fall:) idag var det lång dag i skolan gjorde klart mitt estetiska arbete väldigt nöjd tycker att den blev jätte fin just nu sitter den upp i tacket och ljusen är tända ser super mysigt ut:) ja har även bakat ska ha med fredagsfiak till klassen var min tur dena fredagen:) hoppas dom gillar min kaka bara men det tror ja dom gör:) vi har ju varit en mer i lägenheten dena veckan föresten min bror från jkpg är här nere och har praktik så han bor hos oss så det är enklare för honom att komma dit.

idag fick vi hem dagisfotona dom var jätte fina på dominic :) ..förutom en sak och den saken retar jag mig på massor och tycker är enormt dåligt av dagis personalen.. han har matrunt munen .. och smuts uppe vid ögat ja menar brukar man inte torka rent ansiktet innan man fotar dom?? syns en stor vitt fläck vid munen:/ jag tycker det är dåligt att dom faktiskt inte kollar sånt innan. förra året när dominic gick i skurup och dom tog kort då var han lite flrkyld och har snor som riner ner när dom tog kortet och det retade ja mig på då att dom inte torkade bort det innan.. men som tur var ,var det genomskinligt så syntes inte super mycket det tyckte ja var dåligt då.. men detta är ju 10 ggr värre med mat runt munen! bilderna är ju rätt så dyra.. men klart vi ska köpa dom endå men tycker det är tråkigt bara. ska säga till dom imorgon på dagis så att dom kanske kan ta finare bilder nästa gång.


Min Takkrona som ja gjorde i skolan på 4 dagar:) vad tycks?:)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: