Hårmodell

igår nämde jag ju att ja väntade samtal.. men fick aldrig något. när vi var inne i stan sa ja till linda att ja ger inte upp hoppet om att dom ska ringa fråns ja har gått och lagt mig. sen 10 minuter efter jag lagt mig vid 22.00 så fick ja ett sms istället där det stod att dom gärna ville ha mig som hårmodell idag kl 12:) en glad överrasknung men trodde verkligen inte det efter som dom inte hörde av sig innan under dagens. så vi får se vad ja har för frisyr och färg när dagen är slut:) ska vara på salongen Larsson & Lange kl 12 :) är några professionnella hårexperter från stockholm som ska klippa oss inför insperations dagen/kvällen idag:)

Kommentarer
Madeleine

Glöm inte att ta foto före och efter. Lycka till!!!!




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: