God morgon


Ja då var det måndag och första dagen på lovet:) dominic är lämnad på dagis då undrar ni säkert vad han gör där när ja har lov men ja ska iväg på ett "jobb möte" idag bara det att ja inte vet var i malmö eller vilken tid.. väntar på att dom ska ringa och informera mig om det. så kan ju hoppas dom ringer snart. annars idag vet ja inte riktigt vad som händer ska nog plocka undan lite här hemma damsuga och moppa golvet kanske såna måsten man måste göra i lägenheten. var hos mamma &peter igår och åt middag mycket trevligt min emelie,charlie & ellie var oxå där ellie har blivit så stor nu:) sen var mormor och morfar oxå där:) snackade en hel del med mormor om kläder och skor riktigt kul vi kollade massor på nätet och blev så klart sugen på att köpa nya skor:P får se om man kanske har råd till det. tänkte lägga upp några bilder på dom skorna ja tyckte var snygga:) nu ska ja gå och sminka mig och välja ut kläder ja ska ha på mig kanske skriver lite mer sen:) nu när man har lov har man ju lite mer tid att skriva här:)

sko från bubbleroom 599kr


skor från Nelly.com 349 kr

Kommentarer
Veronica - 3barns mamma,väntar 4.e & pluggar

fin blogg!!!!

       http://virrisbyvirris.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: