Förändring

God morgon:) nu är ni säkert nyfikna på vad ja fick för frisyr när ja var hårmodelli onsdags:) jag blev av med hela 1 cemimeter hår;) hehe och ny färg gick jag som dom kallade med så fint ord "kött rött";)har lite olika nyanser i håret riktigt snyggt faktiskt:) är en ny nyans som ja fick testa först som inte hade lanserats till frisörerna än den kom till butikerna igår så var lite kul o vara först med något. dom klippte inte mer än 1 centimeter eftersom ja skulle ha en uppsättning ganska cool faktiskt men har ingen bild på den än väntar på att dom ska lägga upp bilerna på deras blogg men tog lite före och efter bilder på mitt hår i den frisyren ja brukar ha som ni kan se:) det var riktigt kul i onsdags faktiskt var där 11.30 och var hemma 23.00 full rulle hela dagen men känndes ändå lite som man var på spa:P de avfärgade mitt hår först och sedan färgade dom utväxten först. sedan när dom sköljt ut det så låg ja i den man sköljer håret i så färgade dom resten av håret medans jag satt i den. sen skulle ju färgen värka i 20 minuter och medans jag satt där så har dom lite lyxigare stolar så man kan ligga i ligg lägge och få rygg massage och det fick jag mysigt var det:) sen var det en som målade naglarna på mig kanske inte jätte snyggt men vi hade lite brottom:P sen blev vi även sminkade och det får ni se sen när ja får bildera:) alla där var jätte snälla och dom bjöd på mat (kebbab) och hade massa snacks på bordet och läsk och kaffe så klart. ne det var riktigt skoj helt klart något ja hade kunnat göra om. även om man har ont i naken av den sköljstolen från kanten som man har vid nacken. och man blev riktigt trött efter som det var så mycket som hände hela tiden. men helt klart super kul:) dom som fixade våra frisyrer är från.  Mikas Koivisto Karlsson, alltså Agenturen Mikas egna frisörer.








Kommentarer
Camilla

Vad fint det blev !! :D




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: