Dagen

dagen i stan var riktigt mysig:) tittade i många affärer och åt bakpotatis på grafitti riktigt gott där rekomnederarar jag er att äta:) sen var vi på apoteket och fixade prudukter åt min hud har ju börjat få finar och helt kosntig hur nu dom senaste månaderna vilket är konstigt efter som jan inte är en tånoring längre hade inget alls då. så hon på apoteket rekomederade Acnicyl så det köpte ja hon sa det kunde ta 4 veckor innan det syntes något det skulle ja ta 2 ggr om dagen. och blev det inget resultat efter 4 veckor sa hon ja skulle gå till läkaren efter som man tydligen inte skulle få massa finar när man var 20.. så får se hur det går hoppas det funkar:) köpte även ögonskuggor var billigt och många färger ja använder så passade på att köpa efterso mina håller på att ta slut helt. så dagen i stan var lyckad. nu ikväll haar vi fixat iordning ett av våra garderober så nu får det plats mycket förvaraning och bättre oganiserat hjärtat har även målat om där inne så det ser frächt ut:) nästa projekt är våran garderob med kläder där ska också göras om så det blir bättre:) ska strax sätta mig i soffan och ta det lungt och äta lite god glass:) imorgon står inget på schemat så får se vad som händer då:) min lärare skickade föresten sms idag och sa att ja ahde fått VG på provet vi hade om luftkonditionering i bilen:) riktigt nöjd efter som ja pluggade mycket till det:) så var riktigt kul att höra trodde inte ja skulle få veta det fråns efter lovet så var snällt hon skrev det:) så dena dagen har varit kanon hoppas eran också har det:)


så här ser min hy ut nu som ni ser är den hemskt trivs verkligen inte! men tänkte lägga upp den och sen ta en till bild om 4 veckor och se om det är något resultat:) alltid kul med bildbevis på det:)


detta köpte ja till ansiktet.


ögonskuggorna ja köpte:)


Linda & Jag i stan :)

Kommentarer
Linda

Gud vad jag ser konstig ut=P Får foto nästa gång också och hoppas på en bättre bild från min sida=)

       http://lindaelsasofie.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: