Måndag

Usch & fy säger jag bara. tråkigt väder och känner mig helt seg  kroppen. trött. och fortfarande lite illa mående från igår. måste snart kolla upp min mage vad som är fel egentligen.
dessutom har hela skoldagen känns seg inte haaft någon energi alls och verkar inte som resten av klassen hade det heller. sitter i soffan just nu precis nattat dominic som med vad helt utslagen från dagis idag. känns som man bara vill vara hemma i morgon och ligga under täcke och titta film hela dagen.

men kan ju hoppas på fint väder så man kanske piggnar till lite.  regn e ju inte favorit vädret direkt.


fick mina kläder från ellos idag:D riktigt nöjd mest nöjd med byxorna jag köpte för 25 kr dom satt bästa av allt. super nöjd med minaa fynd sen gillar ja min nya bikini specielt under delen den satt perfekt =) shortsen och skjortan var oxå fina=)



Kommentarer
Syrran

hehe du ät väl inte gravid ;)

       http://svenniz.blogg.se/
jennii

hehe nej:P det vore väldigt konstigt i så fall^^ då borde ja vara i typ 3 månaden för har haft illa mående från o till länge nu ska kolla magen så ja inte har ibs eller nåt

       http://jenniimedtvai.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: